..?..

Nu kommer ett ganska långt inlägg tror jag och det kommer handla om mina tankar och shit så om du känner att du inte vill läsaskippa de och ta nästa inlägg istället!

Jag sa ju innan idag i ett inlägg att jag skulle hålla igång hela tiden, det funkade fram tills det blev mat och det var väl för 40-60 minuter sedan och nu sitter jag här och läser bloggar, kollat fb & bdb och har supertråkigt och bara funderar och tänker på diverse saker... Bra som dåliga! Jag har ingen fantasi alls att hitta på någonting men jag vill verkligen ha kul och göra något men frågan är då vad? Ingen skriver på msn eller på mobilen och den personen jag smsade med innan och frågade om vi skulle hitta på något och ja.. Det såg ungefär ut såhär:

Jag: Tjooo, vad gör du? :P
* : Inge typ, själver? :P
Jag: Städar, lust att hitta på någonting senare? :)
* : Kanske :P

Det där kanske är ju ett nej, de märker man ju, annars hade h*n ju sagt ja eller jag måste bara kolla en sak först, hör av mig senare... På den personen så verkar de som att h*n bestämmer när vi ska göra något, jag ska alltid finnas där och passa upp men när jag väl vill va eller hitta på något så kan h*n göra vafan h*n vill....!!!! Jag kanske reagerar lite starkt men jag är bara så trött på det.. Vfr ska jag alltid va så snäll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0