Ehm.. Precis*

Facebook är inte riktigt normalt hahah! Det finns verkligen helt sjuka grupper och man kan göra en grupp som heter precis vad som helst som t.ex. Analkampen? Vaf**n är de för grupp? Heeeelt cepe! Men den andra alltså : ppPpPPpPPp-gruppen är rätt kul, inte just den men alla dom andra, dom är helt sjuka men ändå kan man inte låta bli att skratta åt dom! Kan visa en som jag är med i som är damp men ändå en som man måste va med i för att den är rolig.
Okej hittade ingen nu för orkade inte gå igenom alla mina fansidor och grupper för kolla,
Jag är med i 305 grupper och 1527 fansidor så ja.. Men här är en grupp mina kompisar gjorde som är lite kul som jag hittade!

Kommentarer
Postat av: DELLA

Haha, grupper på fb kan verkligen få en att skratta!

2010-04-21 @ 18:20:17
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Vad härligt!

Jo, men det är bara bra med mig :)

2010-04-21 @ 19:01:39
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0