Dåligt med inlägg idag med.. I know..

Men det beror på att när jag kom hem från skolan så kollade jag lite bloggar och sen på något konstigt vänster somnade jag och sov där ett tag, sen gick jag ner och pratade med mamma och öppnade 3 brev som var till mig (läs, dom var TILL MIG och det var INTE några räkningar!) och en var ifrån SEB på mina kontouttag men kolla vart dom andra var ifrån!!!


De var två brev ifrån transportstyrelsen och i det ena stod det är att jag blev godkänd till att börja övningsköra och jag gick igenom proven man gör för att se om man är duglig till att gå kurser för körkort så det var ju bra eller hur? Sen i det andra så stod det att jag nu får köra med pappa hur mycket jag vill (inte riktigt dom orden men ni fattar) så nu får jag övningsköra LAGLIGT! :P Någon som är lite lustigt är att mammas papper har inte kommit än och de skickades samtidigt som mina medans pappas skickade vi in 1 vecka efter och gjorde ett litet test, vi la papperen i ett rosa kuvert för att se om de spelade stor roll, vilket det syns nu att det gjorde. Alla brev slängs ju i en stor låda nu efter att de har bytt ifrån vägverket till transportstyrelsen så med all säkerhet är det roligare att öppna ett kuvert som inte är vitt! Den ni! ;)

Kommentarer
Postat av: gurra

dom breven jag fick där ifrån stog det uppkörning och uppskrivning:P

2010-05-01 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0