Behöver bara skriva av mig..!*

Igår var en riktigt hemsk kväll.. Ingenting gick som de skulle och allt slutade med att jag inte hittade någon lycka någonstans.. Allt såg bara svart och negativt ut.. Jag tänkte att de kanske skulle hjälpa att smsa med trevligt folk och det slutade såhär..

O svarade och skrev lite granna och sen somnade han

L svarade och mådde likadant som mig så vi pratade om det

J svarade och vi smsade ett tag och sen tillslut somnade jag ifrån honom men jag tror han tyckte det var bra att jag somnade apropå mitt negativa tänkande, bättre att sova i de stunderna än att ligga och tänka vilket gör det värre..

R svarade och jag blev bara arg och sur.. När han svarade kände jag bara "varför i he***t* svarade han för? Varför smsa jag från första början..!"

Ibland är det bra att smsa med folk för det gör att man blir på bra humör igen men inte igår...  Jag hatar när man har sånna kvällar, ingenting är bra och allt man gör är att lipa, tårarna bara faller och de går inte stoppa dom... De som värmer är när folk skriver saker man vill höra men som man inte bett dom skriva, man gråter mer men de är för att man blir lycklig av de, så tack för igår!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad du är patetisk! herregud alexandra! sluta sitta och lipa över ingenting! jag stör mig så grovt på det sätt du sitter och klagar som en liten unge och tycker synd om dig själv! och fan att du tigger uppmärksamhet oxå! du smsar flera stycken och grinar illa för hur du mår . väx upåp lilla du . alla har dåliga dagar eller perioder . men inte fan skriver man ut det över allt och låter hela världen veta det! då är det fan inte ens på riktigt, då vill du bara ha folks empati!

2010-04-13 @ 20:50:44
Postat av: R

sv; tack! :D<3

2010-04-13 @ 21:50:57
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0