Urinvägsinfektion!

Märkte av den i fredags, då gjorde det sjukt ont och sen har det gått fram och tillbaka hela helgen, orkar inte med detta mer! Just nu gör det brutalt ont så vet inte vart jag ska ta vägen! Ringde och bokade tid innan idag så imorgon ska vårdcentralen ringa mig och så hoppas jag att jag får en tid snabbt!

Jag har inte uppdaterat med ett riktigt inlägg sen i hum... (ska kolla) måndags den 27, fy och skam på mig! Lovar att bli bättre men har haft fullt upp nu i veckan och har vart med min sötnöt och då blir det svårt att uppdatera men jag lovar att bli bättre! Svaren ifrån frågestunden ska jag försöka få upp imorgon! :) Ska göra mitt bästa! Ska även visa er vad jag köpte i lördags på Media Markt, dom har nyss öppnat inne i Borås! Kanonprylar för bra priser! Me like ♥ Nu blir det till att svara på kommentarer och sen fortsätta nörda facebookspel, här är dom jag spelar just nu!

Kommentarer
Postat av: tess

aj aj...

2010-10-04 @ 10:47:04
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får ofta urinvägsinfektion! :S

2010-10-04 @ 16:42:57
Postat av: Robin

Hoppas att du blir bättre snart. Och att vara en nörd är inte = något negativt. Jag vet, då jag är en själv.

2010-10-15 @ 10:38:24
URL: http://gamingground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0