Sådär, nu har jag gjort allt som stod i min makt att göra idag!

Jag har:

* Gjort min presentation
* Min rapport
* Druckit vatten
* Duschat
* Kollat bikini
* Vart i skolan
* Kollat på Desperate Housewives

Visst är jag duktig? ;) Nu är det bara sovning kvar! Blev klar med plugget 01:17 och kom nu tillbaka från min duschning 01:37. Imorgon är det EP-dagen och då kommer alla 9:or som har valt att gå på Entreprenörslinjen nu när de börjar gymnasiet så vi får väl se om vi ska göra något och jag är nyfiken på om det är någon från min gamla skola som har valt att gå den linjen (hoppas!), alltid kul om man känner någon när man är ny och även för mig skulle de vara rätt kul! :) Nej nu måste jag verkligen sova. Klockan är snart två och jag ska upp tidigt imorgon för att jag ska hinna göra mig i ordning, plugga och hinna med bussen.. Det kanske bli dålig uppdatering imorgon bara så ni vet, puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: emelie

allt bra idag?:D

2010-05-26 @ 14:58:43
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Joakim

God natt :)

2010-05-26 @ 17:07:35
Postat av: MATILDA

hur är det med dig ? :D

2010-05-26 @ 17:46:13
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0