Ojojoj vilken natt!

Nu är jag hemkommen ifrån klassfesten, det var supersköjj! De som kom dit var Miccke, erka, Hannes, Joel, Poddig, Edvin, Albin, Lidbom, Feli, Olivia, Roxana, Virre, Maike och jag själv (hihih). Glömde dock min kamera hemma men det var nog tur det. Hade slarvat bort den annars.

Underkvällen fick jag och Olivia för oss att fixa dricka så vi gick hem till *** och fick 8 cider, niice! SEn mådde vi dock inte bäst efteråt men de är en annan 5-a. Allt slutade med att vi gick hem mot Olivia. Fastnade först på vägen och sen somnade jag på Miccke i Lidboms mormor o morfars trädgård för det var jobbigt att stå upp, allt snurrade och han låg redan på marken så då slapp jag lägga mig i smutsen. Sen gick vi hem till Olivia där vi slocknade, iaf jag och Olivia.

Vad som hände igår, stannar mellan oss som var med!

Idag är jag jättesnuvig och hostar och har mig, kanske inte var så smart ändå att bara ha en tröja på sig... Höll på att avlida när jag cyklade upp för min backe, det gjorde ont i hjärtat, halsen och de gjorde så ont att man inte ville andas.. Uscha!

Kommentarer
Postat av: felicia

Hihihi, det var kanonis tycker viii :D fast vi trodde att du och miccke sov tsm :P. men nej nej inte det. hihi puuuuss /F V R

2010-05-16 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0