Nu kommer ni tro att jag är stukad!

Ja det heter så, alltså när man har rökt på så blir man stukad, de lärde min klasskompis mig igår, asså att det heter så, tänker aldrig röka på i hela mitt liv! Aja iaf tillbaka till de jag skulle säga. När jag sitter här vid datorn och har den på mitt skrivbord så är de ett fönster till höger om mig och när jag kollar ut genom de och ser min spegelbild så blir jag lycklig. Jag ser mig själv, men helt felfri! Snygg hy, perfakropp.. Förstår inte varför och jag har försökt ta kort men de blir inte bra :( Men jag kan sitta i timmar och bara kolla på mig själv genom fönstret.. Sjukt.. Men jag önskar jag kunde se likadan ut..

Jag har bra självförtroende, de har jag, men ibland sviker de.. Precis som med allt annat och precis som för alla andra

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: vsg och tack:D

2010-05-20 @ 00:28:23
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0