Min morgon i ord!

Nu är jag i skolan, tog moppen till skolan för att hinna, dock kom jag 5 min försent men läraren sa att det var lugnt så jag hann! ;) Filip är sjuk idag, han har vattenkoppor och hög feber :( Han MÅSTE bli frisk tills på måndag då klassen åker till Stockholm!! Idag har jag planerat att åka hem till mormor & morfar på en fika efter skolan, låter mys enligt mig!

Ni skulle sett min morgon, fyfan! Började med att jag vaknade, skulle gå upp men orkade inte så bestämde mig för att ta min moppe så låg i sängen i en timma extra. Sen gick jag upp, letade kläder och gick ner och gjorde läxan tills idag. Helt plötsligt kommer brorsan och cepar om att han måste till skolan inom X-antal minuter och snäll som jag är körde jag ner honom. Sen kom jag hem, skrev klart, gjorde frukost och sen sprang jag upp och hämtade 2 filmer till Sofie. När jag kommer ner råkar jag välta ut mitt glas med juice över hela bordet, duken och golvet. Fyfan vilken morgon säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0