Jag vet att man inte ska skriva sånt men måste..

Detta inlägget handlar om skolan så om ni inte vill läsa, skippa det!



Jag kämpar och kämpar och kämpar och jag tycker att denna linjen är skitjobbig. De flesta som går linjen får VG och MVG på proven och jag hatar att se hur glada alla är när jag själv knappt får G... Som senast. Jag fick tillbaka mitt företagsekonomi-prov och fick då G- och i fredags fick jag mitt matteprov och på det stod det IG! Jag orkar inte med detta mer.. Jag vill inte behöva sluta, jag vill inte sluta, jag vill kunna kämpa till mig bra betyg men det är svårt jag jag vill bara försvinna när jag tänker på årskurs 2 och 3.. Allt kommer bli jobbigare och jag kommer fatta mindre och mindre och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill vara lika duktig som Filip, Paulina och alla andra i min klass...

Någon som kan ge mig "bli smart på 3 minuter"-piller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0