Jag måste lämna FillePille hemma i veckan...

Filip har fått vattenkoppor så han följer inte med till Stockholm :'( Vi som skulle ha det så kul... Åkte hem till honom efter skolan och lämnade hans dator och ett högt torn av läxor och sen satt jag där och pratade med honom ifrån 15:10 - 17:40, tiden bara flög förbi, fick en chock när han sa vad klockan var hahah! Men det var trevligt att träffa honom och prata och helt klart värt tiden!! :) Hade jag inte haft vattenkoppor hade jag haft panik och knappt gått in och pratat med honom hahah! :P Fast om jag skulle få de såå skulle jag se till att va med honom så vi båda har sällskap samtidigt som vi har hög feber och en kropp som kliar överallt! Är så glad att jag hade det som liten, hade inte stått ut nu som äldre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0