Hemma från stan!

Nu har jag kommit hem ifrån stan och det första när man kommer in genom dörren är:
Mamma: Hej, gick allt bra?

Jag: Aa, hittade de jag ville ha

Mamma: Kul att man kommer hem och ser att huset ser ut som en bombnedslag! Du har varit ledig HELA dagen och då förväntar jag mig bättre ifrån dig. I köket stod din dator, kamera, sladdar och din data väska. Ditt rum ser ut som ett helvete. Du har vart ledig hela dagen, varför har du inte gjort något?

Jag :Men vafan, jag har inte alls vart ledig hela dagen! Jag har gjort massor, först laddat upp massa kort åt en och de tog runt 2h, sen kom jag hem, duschade och så och efter det drog jag till Borås och jag har även planerat hur min Powerpoint ska se ut.

Mamma: Alexandra bli inte sur nu! Jag pratar vänligt med dig!

JAg: Gör du ju inte? :O

Mamma: Får man se klänningen?
Alltid likadant.. Mamma säger massa och är sur men jag får inte bli sur och om jag blir de, ja då har hon tydligen pratat i en vänlig ton, jo tjena!

Lägger upp bilder sen för nu ska jag göra lite designer och plugga företagsekonomi och puffa på facebook, jag tänker inte förlora kampen mot Joakim, Filip, Roxana, Felicia, Markus, Daniel, Lidbom, Maike, Olivia, Miccke, Alexander, Iohan och Ellen.. Wish me Luck!

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

You're losing! ;)

2010-05-19 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0