Här kommer då svaren!

Hur gammal är du? - Jag är 17 år, fyllde år 19 feb :)

Varför började du blogga? - Jag tyckte det lät som en rolig grej så var tvungen att prova!


Vilka sporter eller aktiviteter håller du på med?
- Det enda jag gör är att gymma några gånger i veckan! :)


Hur trr du att folk uppfattar dig som? alltså hur du är som person, bitchig, snäll, etc.. :)
- Hum.. Det var en bra fråga. Jag tror uppfattar mig som en snäll och knasig filur ;)


Är du fotograf ? :)
- Nej det är jag inte. Jag fotar och sånt för skoj skulle men jag jobbar inte med de och jag tjänar inte pengar på det så jag har det bara som intresse! :)


Hur måga unika läsare har du ungefär per dag? Kram
- Det varierar väldigt mycket från dag till dag men om jag inte har några tävlingar eller så så brukar det ligga mellan 30-60 :)


Vem är in idol bloggare? :)
- Jag har inte riktigt någon idolbloggare. Tycker om att läsa bloggar från vissa bloggare men jag kan inte säga att jag har en idiol riktigt! :)


Hur länge har du bloggat och varför började du blogga? :)
- Jag har bloggat sen jag var 12-13 år :) Det svaret har du lite längre upp!


Vad är det bästa respektve sämsta med att blogga?
- Det bästa är att få dela med sig av sin dag & bilder och när man får massor av kommentarer och besöksrekorden blir man rätt glad av med! ;) Det sämsta är elaka kommentarer och att det ibland kan sätta press på en när man har en blogg, att man måste skriva ett inlägg även om man kanske inte har tiden till de.


Vad fotar du med för kamera?
- Jag har en Nikon D3000 och jag är helt kär i den! ♥


vilken är din favorit mat?
- Oj.. Jag älskar olika kötträtter och sen älskar jag skaldjur och thaimat så jag har väldigt många favoriter så kan inte riktigt välja ut en.


Gillar du min blogg?
- Ja den är väl lite mysig :) Har dock bara kikat in några få gånger


Hur gör man en egen bloglovin ikon? :)
- Det kommer bli så mycket här så jag lägger upp ett inlägg nu efter detta där jag visar steg för steg hur man gör en ikon, hoppas det går bra! :)


vad är det för typsnitt du har på rubrikerna i menyn ? :)
- Det är ett typsnitt som heter Scriptina och det måste man dock ladda ner..


och vad för program använder du för att göra din header?
- Jag använder mig av PowerPoint. Där finns det massvis med enkla inställningar som man kan fixa sin header i. Eftersom att jag inte kan photoshop så tycker jag att det är jättesvårt att använda mig utav de och då provade jag PP och det funkade utmärkt! ;) Dock har jag klippt ut min bild i PS.


Tre saker du inte kan leva utan?
- Mina vänner, min familj och pengar


vart bor du?=)
- Utanför Göteborg! :)


Skulle du kunna följa min blogg & sprida min? (a)♥
- Vi kan följas åt via bloglovin och om jag ska sprida den på bloggen så får du ha ett inlägg som jag kan skriva om som finns på din blogg! :)


vilka bloggar läser du? :)
- Jag läser en hel del, 24st,  men de som jag kolla in på varje dag är : Kissie, Bunny, Rebecca, Katrin, Joel, Spiderchock, 17 och gravid och Emmelist


Favorit land?
- Helt klart Grekland!


Bästa kompis?
- Har några stycken men de som ni på bloggen känner till mest är Lidbom & Fillefjong!


Cola/Fanta?
- Helt klart COLA!


Favoritfärg på naglarna?
- Sommarfärger, alltså ljusa. Typ vit eller rosa :) Tack för frågan, kom nu på att jag måste måla om mina naglar hahah! :P


Vad är din största dröm?
- Hitta den rätta i  livet och skaffa en familj och flytta hemifrån!


Vad är ditt bästa skönhetstips?
- Ta hand om din hy. Somna inte med smink, det kanske inte gör någonting i början men efter ett tag lär din hy "trycka" ut sminket igen ut porerna och då blir det finnar utav det. Så gå istället och tvätta bort det på kvällen, även när du är übertrött!


Vad är ditt senaste inkomna sms på din mobil?
- "Förlåt men måste klara detta provet annars dör jag!"


Vad var det som fick dig att börja blogga?
- Nyfikenhet!


Gillar du och fota varför?
- Ja jag älskar det! Jag tycker det är kul att ta kort på saker. Ett kort är ett minne du alltid kan kolla på och komma ihåg saker och du kommer alltid ihåg varför du tog de kortet!


Har du några djur? Vill du ha?
- Aa, jag har en söt liten katt! :)

 

Vart vill du bo när du blir gammal? eller typ vuxen då? - När jag blir äldre vill jag antingen flytta till Grekland eller så vill jag bo i någon stad runt omkring där jag bor nu


Tror du du kommer bli en känd bloggare vill du det?
- Det kan man ju aldrig veta, men man kan ju alltid hålla tummarna för vem vill inte ha en känd blogg? ;)


Hur länge har du fotat
? - Jag har fotat i många år men det blev väl mest nu när jag fick min systemkamera på julafton 2009.


Vad är din favorit film?
- Crossroad, Never Back Down, Ester och The Back-up plan


Vad gör du om 10 år?
- Hum.. När jag är 27 hoppas jag på att jag har ett bra jobb och familj! :)


Favoritaffär
? Det är nog BikBok! :)


Favoritplagg
? - Tights!


Var får du din inspiration ifrån?
- Från min fantasi och världen runt omkring. Har ingen direkt inspirationskälla! :)


Hur kommer du se ut i sommar?
- Solbränd, shorts och linne/klänning och går med ett leende på läpparna!


Första kärleken? Kyssen?
Tungan i halsen? :) - Min första kärlek var en kille som heter Mikael, kan lägga in en bild på honom. Sen min första kyss var med Hannes och tungan ner i halsen var Joshua.


vad har du för förebild inom bloggvärlden och irl ? =) - Har inga riktiga förebilder... Inom bloggvärlden så är det väl att om jag vill bli en känd bloggare så vill jag bli lika känd som Kissie men hon är ABSOLUT INTE någon förebild för mig. Sen i verkligheten har jag nog ingen så...


om du fick välja att få tbx nått av dina ex, vem skulle du då välja?
- Jag skulle inte ilja ha tillbaka någon av dom som jag känner nu men om jag måste så skulle det nog vara Mathias.


vad är det bästa du vet?
- Vara med folk jag älskar och har roligt med!! :)♥


vad är det allra första du gör då du ställer dig upp på morgonen?
- Går till badrummet hahah! :P


vad tycker du e finast med livet?
- Att det finns så mycket att uppleva! :)


vad har du för religös åskådning?
- Ehm.. Jadu, om jag tolkar frågan rätt så är jag kristen fast inte så aktiv


vad är det hemskaste du varit med om?
- När min famor dog...


Vilka sorters blogger läser du?
- Vilka jag läser har jag redan skrivit längre upp men jag har ingen speciell sort utan när jag finner någon som jag tycker är bra så fortsätter jag läsa! :)


Varför bloggar du?
- För jag tycker det är kul?


Tycker du att Kissie är en dryg bloggare?
- Njae, jag tycker hon är rätt underhållande! :P


Vad gör du på fritiden?
- Jag är med kompisar, fotar, gymmar och festar! :)


Fullständigt namn?
Alexandra Brunander


Många kompisar , eller få bästisar? :
) - Få bästisar :)


3 favoritbloggar?
Kissie, Katrin och Bunny


Sola eller bada? -
Bada! :D


Mysig hemmakväll eller ''festkväll''
- Det beror ju helt på! :) Beror på vilket humör jag är på för jag tycker om båda två! :)


Brukar du läsa min blogg ofta?
- Ne.. Har kikat in nån gång bara

 

Jag har en fråga om ditt ex Michael.. Var det han som hade gjort den där Viktoria gravid? :O - Att den frågan ens finns kvar? Men detta kommeer vara sista gången jag svarar på denna frågan för den har dykt upp på alla mina frågestunder sen januari. Men ja det var han som gjorde henne med barn.


Kommentarer
Postat av: M I M I

hahahaha tungan ner i halsen!!! har jag aldrig upplevt faktiskt :D

2010-05-09 @ 17:20:30
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: issa

Tack för svaret =D

Men jag kommer inte ihåg vilken jag hade .. xD

2010-05-09 @ 18:42:46
URL: http://pyjjamashallon.blogg.se/
Postat av: Nathalie

kul att läsa^^ funderar själv på att ha frågestund snart:)

2010-05-09 @ 18:42:51
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- bra svar:)

2010-05-09 @ 21:36:49
URL: http://danielas.se
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

jag har oxå en nikon d3000<<333333333333

2010-05-09 @ 22:08:02
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: felicia

vf skulle du just villa ha tbx mattias??, är dt ngt du saknar hos honom, för du har väl vart tsm med rätt många??



btw, jag tkr du är riktigt söt! :)

2010-05-10 @ 11:41:40
Postat av: sofie

tack för svaret :)

2010-05-10 @ 15:08:44
URL: http://sofiekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0