Här har ni mina nya, underbara älsklingar! ♥♥

 


Tack Filip för skorna, du är en helt underbar vän! Jag trodde aldrig att du var seriös med det men nu är dom köpta och jag kan inte sluta titta på dom, dom är mina nya älsklingar! Du är den bästa killkompisen man kan ha, du är rolig, underbar, jag kan prata om allt med dig och då menar jag verkligen Allt och vi har alltid så himla kul ihop. Vi är det bästa kompisparet! Är så himla glad att vi blev vänner, EP hade aldrig blivit så bra som de är utan dig!♥ Ni som inte är vän med Filip går miste om väääldigt mycket, för en bättre killkompis finns inte, och jag syftar inte på att han var bäst för att han köpte skorna, utan för att han är det jämt! Han hhjälper mig när det är svårt och han finns där i alla lägen, han är en riktigt klippa eller vad man kallar de, tack!♥

Kommentarer
Postat av: Loova

Gud vilka söta skor:O

2010-05-30 @ 23:06:48
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0