God morgon alla söta läsare! ♥

Nu har jag gjort ena provet, det var tydligen TVÅ nationella prov.. Aja, det kändes som att läsförståelsen gick rätt bra så vi får se hur hörförståelse-testet går sen.. Ska tillbaka 9:55 så jag har en ganska lång rast.

När jag gick upp imorses så var det som att jag var påväg att förvandlas till en zoombie, jag ville verkligen inte upp. Var så sur på mina lärare och skolan för att jag missade min underbartlånga sovmorgon.. Skulle börjat 10:20 istället för 8:15 och eftersom det var prov var jag tvungen att hinna med en buss som går 10 minuter tidigare, alltså 7:40 så det var bara att snabba sig, nu sitter jag här och kan inte bestämma mig.. Ska jag köpa en snickers så jag får upp humöret lite eller ska jag skita i den och spara pengarna istället, kostar ju bara 8:- ;) Nu smsa Filip att han är klar så nu får jag snart lite sällskap! :D

Här kommer lite hum.. "normala" bilder som jag tog nyss, jag har inget att göra, vilket syns!

Kommentarer
Postat av: emma

SV; Tack så mycket :)

allt bra?

2010-05-04 @ 11:43:08
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0