...♣...

Nu har jag vart in da store och handlat lite granna. Blev en godispåse, 2 1-litares drickor (hallon och krusbär, jättesöta! ;)) och sen handlade jag annans, vindruvor och hum.. Mackor! :) Tänkte göra en maträtt som jag åt på utflykterna man var på när man var mindre. Det som behövs till det är:

Kokat ris
Grillad kycklig eller filé
Annanas
Vindruvor
Sen är det klar't!

Det är som en lite kycklingssallad och den ska vara kall, supergod!
Kan ta kort sen och visa er om ni vill ;)
Nu ska jag börja packa ner allting och jag funderar på om jag ska ha med mig min kamera eller inte.. Och jag vet heller inte om  jag ska dra med mig min dator.. Detta är värt att tänka på! ;)

Kommentarer
Postat av: Sissi

fin blogg :)



TÄVLING i min blogg - vinn valfritt armband! Om du är intresserad så hittar du tävling i min blogg under katergorin "tävlingar".

2010-05-09 @ 14:52:51
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0