Denna dagen känns bra på något vis!

God morgon folks! Ellr god morgon är väl inte rätt ord direkt men men, shit the same! ;D

Nu ska jag snart kliva ur sängen, har suttit här sen 11:30 ungefär! Ska upp och käka lite och sedan börja dammsuga huset och lite sånt. Sen får vi se vad jag hittar på innan jag, Lidbom, Brorsan och Feli(?) drar till Fristad och kollar på Rock1i1. Det är dessa band som ska spela:

18.00 ZiKK
18.40 Fade to autumn
19.20 S.A.S.H.A
20.00 JAGGERBOMB
20.40 Nasty Guns
21.20 Ginger trees
22.00 Egonaut
22.40 State of drama
23.30 Raving Donna

Jag känner inte till de andra banden förutom mitt älskade SoD (State of Drama)♥♥♥♥ Ska ta med min kamera så ska ni få se lite bilder senare i natt eller morgon! :P
Jag och Joakim hade iaf kul! :P Somnade om vart annat, retades (mest jag!), kittlades och kollade på hum.. 3 filmer ;) Blev Crossroad, I am Sam och typ 1h av Trubbel i paradiset. Tack för kvällen! :D

Vi hörs av lite senare! PUSS!!



Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

vad roligt:)

2010-05-29 @ 16:36:30
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0