Att tänkta tillbaka på gamla förhållan...

Att tänkta tillbaka på gamla förhållanden är nog något av det jobbigaste.. Iaf tycker jag det. Inte alla förhållanden utan dom som var bra. Det är två förhållanden som jag saknar mest eller ja.. Det ena är personen man saknar och i det andra så är det allt man saknar. Jag vet inte riktigt varför jag skriver detta men jag behöver skriva av mig lite.. Jag kollade nyss igenom bilder i min mobil och insåg att jag saknar Honom.. Om jag skulle få chansen att få honom tillbaka så skulle jag svara nej, eftersom att han inte är den personen längre. Aja detta får räcka, hoppas ni får en bra 1 maj, jag ska strax ner till hamnen, puss!


Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

sånt där kan vara riktigt jobbigt :/

2010-05-02 @ 14:52:10
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: anonym.

vilka e det du saknar? hade vart lite kul och veta:)

2010-05-03 @ 11:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0