Är man virrig eller?


Höll på och bädda upp min säng då jag ser mina p-pillers broschyr som ligger på mitt bord bredvid sängen och får panik, ren panik och bara flyger upp och ner på golvet och leta runt där för jag kom på att jag inte hade ätit någon sen i lördags, med andra jag saknade 3 piller och visste att den hade legat i min väska jag hade i stugan och jag hade vräkt ut allt på golvet så letade där, men inga piller. Sprang ner och kolla väskan. Inga piller och tillsist kollade jag i min handväska och där låg dom och jag var lycklig igen!

Men vet ni vad jag insåg då? :O
Jo att jag visst hade ätit piller i söndag och igår, med andra ord hade jag bara glömt dom idag så jag äter utan att jag vet om det, Bra Alex hahah! ;) Har glömt ta mitt piller 2 gånger på snart 1 år, duktigt av lilla mig, brukar vara rätt glömsk med detta är jag redig med! Är jag inte värd en liten guld stjärna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0