You didn't saw that coming, right?

Sådär, allt flyter på fort och bra, tror faktiskt att bloggen blir klar idag, men ska jag publicera den idag? hum.. Bra fråga, får ta och tänka på det lite granna.! Det jag har kvar nu med bloggen är att fixa lite i menyn och göra mig en header, men headern går nog fort och bra om jag bara kommer på vilken bild jag ska ha.. De kommer nog bli det största problemet för det brukar jag ha problem att välja.. Kanske går ut och fotar lite för att få en ny & fräsch bild?
Ska även fixa kategorier så att det blir enklare att hitta i min blogg och såklart en liten presentation om vem jag, filuren bakom skärmen är! ;)


Mamma kom nyss hem ifrån mormor och vet ni vad? Jag fick 60kr för att jag hade fixat kort till henne! *pengaljud*
Det här med att göra en ny blogg har jag tänk på länge och jag har gjort väääldigt många bloggar man problemet är att jag aldrig blir nöjd med de jag har gjort, förutom den jag skrev på innan (Min förra blogg) men nu har jag börjat tröttna på den med.. Så nu gör jag ett sista försök med denna bloggen för nu är jag nöjd med stilen på rubriken & inläggen och ja.. Denna bloggen känns lite mer som mig! Ne, nu ska jag fortsätta med mitt tänkande om header..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0