The book about Alexandra!

Sitter och har engelska, ska skriva om mig själv.. Wiho vad kul!
Det ska vara en slags bok som innehåller 8 kapitel om mig och det första kapitlet heter då "A portrait of me" och de är inte super enkelt att skriva några sidor om mig själv när jag inte får skriva om intressen, familj, musik eller min framtid för de ska finnas med i alla andra kapitel.. Så jaa..!


Mamma har även bokat in så jag ska på körteori i eftermiddag klockan 16-20.. Kommer somna för är skittrött!
Får ta och sova en stund när jag kommer hem för slutar 13:20 och då är jag hemma runt 14 så kan sova i 1h och äta och sen kommer mamma och hämtar mig! :)
Hörs senare när jag kommer hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0