Nu ska jag lägga mig..*

Tänkte gå och lägga mig nu, klockan är inte mycket men jag orkar inte med att vara vaken mer.. Mitt humör sänks mer och mer för var minut.. Mina mungipor pekar bara mer och mer ner mot golvet och min huvudvärk är bara jobbig.. Imorgon är de måndag igen (vill ha lov!) men som tur är slutar jag ju 13:15♥
Aja, ni får sova så gott och så hörs vi imorgon på morgonen/dagen/kvällen..*

*I wish you could be here right now.. Hug me, kiss me and just hold me.. When I felt you body next to mine, it felt like a dream. You make my heart go BOMBOM and I just wanna scream and let everybody know that you are the one.. I have always knew it and I will always do.. You make me feel happy and when im with you I can be myself.! I can be crazy and you just laugh because you are just like me, two crazy people, it can't be better?*

Kommentarer
Postat av: Joel

jo hon fixar och trixar me allt ju :(

2010-03-28 @ 23:04:06
URL: http://fuckwithyou.se
Postat av: Ida

sv: Yes, det kör vi på :)

Detsamma, eller ja, hoppas du sovit gott!<3

2010-03-29 @ 06:18:25
URL: http://sjundeaaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0