Nu har det kommit fram, Melvin ÄR latast!

Alexandra

ne sant, men inte farligt med kondition :D

22:32Melven

hum

jag orkar inte ens springa ner till brev lådan :s

då känner jag mig död xD

sist jag tränade ordentligt va i 9an ;)

22:32Alexandra

men ditt lato :P

22:32Melven

då man hade Torbjörn ;)

Yess ;)

tar moppen dit :P :D

22:36Melven

Hos Torbjörn kunde ingen fuska ;)

22:37Alexandra

tar du moppen till brevlådan? :O

22:38Melven

har jag nog gjort ;)

22:38Alexandra

ne där kunde man verkligen inte fuska :p

22:38Melven

den brukar stå utanför källaren :P

så bara kicka igång å åka :D

22:38Alexandra

du är ju latare än mig :P

22:38Melven

då blev de nyklar som kom flygande om man försökte de me han ;)

haha

ja klart ;)

vadå

någon måste ju vara latast :P

22:39Alexandra

hahaha precis :P Ocb dom ville man inte ha efter sig ;)

jo sant :p

22:39Melven

ne har jag fått en gång å de gjorde ont!

hahah :P yess ;)

fast de e lite svårt bara å hålla i posten då man ska köra me Mtn

;)

för då måste jag växla å pilla:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0