Natten med tårar har just ankommit..*

Denna natten kommer bli som de gamla förr.. Kul med en superlång skoldag imorgon när man inte kommer få någon sömn i natt.. Jag orkar inte mer... Du måste lägga av, du känner och vet hur jag är men enda gör du som du gör.. Du sabbar mitt liv, vet du de? En sak till och jag knäcks av på mitten och då går inget längre.. Du förstör ordet, meningen med de.. Du får mig att inse vad de ordet är för mig.. Just de ordet jag aldrig lär få uppleva på samma sätt som alla andra..


Kommentarer
Postat av: Filip

Finns här för dig om du vill prata :) <3

2010-03-29 @ 22:44:14
Postat av: Ida

Jag finns här om du vill prata jag med!<3

2010-03-30 @ 06:19:40
URL: http://sjundeaaugusti.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKÄRP DIG! sluta grina och söka uppmärksamhet!

2010-03-30 @ 19:13:13
Postat av: Patrick

Finns här om du behöver någon att prata med<3

2010-04-01 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0