Ikväll blir det hem till Virre*

Om ungefär en timma går bussen hem till Virre, hon fyller 17 så det ska firas!
Alla andra skulle nog sova över där fast Lidbom fick inte de för sin mamma så jag hänger med hem så slipper hon åka själv! :) Vet inte riktigt vilka som kommer men jag kommer ta med mig min kamera och så får vi väl se hur mycket kort som blir tagna! Kanske ska gå och göra mig i ordning?? Japp, Lidbom kommer nog hit snart, iaf sa hon de men vi får väl se. Ni får ha en underbar kväll, lovar att skriva ett inlägg när jag kommer hem! Puss♥

Kanske ska man lägga in dagens outfit?
Orka vara normal??
Vill ni veta vart allt kommer ifrån?
GINA TRICOT!

Kommentarer
Postat av: Filip

du ser inte normal ut heller :D

2010-03-27 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0