Hej alla glada!*

Har inte blivit någon uppdatering idag för hann inte imorses och sen på engelskan hade jag ingen tanke på de, sorry men min skoldag har inte varit något speciellt faktiskt..
8:00 - Vaknade
8:40 - Mötte jag upp Lidbom
8:47 - Bussen skulle komma men kom 8:50 istället
9:10 - Framme i skolan och sen gick jag runt med Lidbom och några mer tills jag började
9:40 - Matten började
11:00 Lunchen börja, var fisksoppa och efter de gick jag och Filip ut på en promenad för jag orkade inte sitta inne och sen efter lunchen var de engelska till 13:15 och sen slutade jag! :)

Vad ja gjorde när jag kom hem får ni snart se, fast i nästa inlägg ;)
Nu ringer pappas mobil så ja hejdå! :D

Mitt mellanmål! I know you want it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0