Goodbye to the old days..!

Nu har jag lagt upp svaren på min sista frågestund jag hade på min förra blogg och jag har även tackat för mig.! Som jag skrev på den så kommer jag inte ta bort den pga att jag vill ha kvar den och kunna läsa om diverse saker och ta inspiration kanske, inte vet jag? :)
Men ni som kommer fortsätter läsa denna bloggen vill jag bara hälsa välkomna och jag kan lova er att jag kommer vara lika "social" på denna bloggen som min förra och jag lovar att jag kommer uppdatera er minst lika mycket och jaa.. Denna bloggen känns som en bra fortsättning på den andra, en bra uppgradering med andra ord!


Förresten, vad tycker ni om min nya blogg? :)

Kommentarer
Postat av: Muppen

Awesome!



Jag förstår inte Varför.. men... blir nog finfint :D

2010-03-21 @ 18:35:11
Postat av: Mathilda

Vilken söt blogg du har! Kolla in min blogg, kanske har du lust att delta i min veckansblogg tävling? kram

2010-03-21 @ 19:01:00
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/
Postat av: Ida

Loveit! är alltid skönt med en ny start! :)

2010-03-21 @ 19:24:48
URL: http://sjundeaaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0