Filip Andersson!*


Nu ska jag skriva ett litet inlägg om Filip (min bästa kompis & kasskompis!) eftersom han är en underbar person och han fixade så jag fick en pluggfri kväll, han är bäst!<3 Han får mig alltid på bra humör och vi har alltid kul ihop! Vi är lika "normala" och vi kan verkligen prata om ALLT, säg något och jag lovar, vi har eller kan prata om de utan problem :P Han älskar sitt bord, de han sitter vid på bilden och det är väl oftast där man hittar oss 2 på rasten! :P Valde den bilden för den är rolig! :D

Kommer alltid vara vänner, i all evighet, de snacka vi om precis :D
Du är bäst och du betyder!<3

Kommentarer
Postat av: Filip

du är faktiskt ganska bra du med :D fast inte lika bra som mig :D du betyder massor för mig med :) <3

2010-03-26 @ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0