Dagen som gått..*

Nu är jag hemma ifrån skolan och stan!
Skolan gick bra fram till lunch, sen blev jag konstig och ville bara sova och var skittrött men våran lärare var precis likadan så det var inte bara jag.
Efter skolan åkte  jag in till bilskolan och lämnade lite papper och kollade synen, fick godkänt på den, kanon! Sen åkte jag och Lidbom till stan och kollade runt lite och jag skulle lämnat in ett papper men vi hittade inte stället så jag får scanna in de i datorn och mejla istället.

Ska snart ner och duscha och kanske tar jag och gör en ansiktsmask? Hum.. vi får se, antagligen blir de de för de är så underbart! Iaf känslan efteråt hahah för när man har den på annars så stelnar hela ansiktet till :P Sen ska jag även städa mitt rum och fixa lite och förhoppningsvis lyckades jag övertala mamma till att köpa ingredienser till våfflor eftersom de är våffelsdagen idag, och JAG ÄLSKAR VÅFFLOR!!

Här är en bild ifrån google, laddar upp egna bilder sen om de blir att mamma & jag gör några! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0