Vilken vild natt!



Igår åkte jag hem till min moster och kusin & min morbror och hade jättetrevligt :) Vi fixade med poolen, kollade lite på Ice Age 3, gick ner till korvan och köpte hamburgertallrik ;) Sen hem till mormor & morfar och hälsade på en stund och sen gick vi hem igen och då spelade jag och Roa (min moster) Mario Kart med wii, jag förlora nästan hela tiden hahah! Kvällen var kanon!

Sen när jag kom hem 23:30 så vill Melven och Kalle att jag ska med dom ut så jag drar ut igen (mamma & pappa sov) så vi drog först och tankade bilen med 500:-, sen in till Borås och där köper vi mat (igen) och sen hämtar vi upp Melvens tjej Camilla och hennes kompis Jennie och sen åker vi runt på massa olika ställen, vi var på väg till Göteborg ett tag men sen svängde vi av (tack & lov för det!) så jag kom hem runt 2:30 och sen låg vi och smsa till 3 ungefär.

Ikväll blir det nog grillkväll hos Lidbom och imorgon drar jag antagligen upp till min stuga, ska bli skönt att komma här ifrån! Här får ni en bild från förra våren när jag, mamma & brorsan var påväg till stugan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: bra :D

2010-06-18 @ 13:34:01
URL: http://agnessvard.blogg.se/
Postat av: modemix/sheima

najs blogg

2010-06-28 @ 19:17:30
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0