Sitter nu hemma hos Lidbom!

Tjoooooo snyggingar ;)

Sitter nu hemma hos Lidbom och tittar på medans hon städar sitt rum, jag är kung så jag får sitta här istället. Idag har jag vart i stan med Feli, Virre och Lidbom och jag hittade en så jävla snygg ring!!! Måste visa er den sen när jag får tillbaka min dator, just de det har inte jag sagt till er.. Igår så fick våran dator hemma damp och då menar jag verkligen ryck. Först när man skulle skriva in lösenordet så när man tryckte på W,E och R så blev det 2 tecken istället, helt cepe! Så vi startade om den och då var det fortfarande så så vi starta den igen och då hade den ryck och bytte mellan användarna. Så vi starta om igen och då började den tjuta så in i helvete och efter de så startade vi den igen och då funderade inte tangentbordet och sen stängde vi av den så mamma tog med den till teknikerna på jobbet idag och då sa dom att de var bra att vi tog dit den för fläckten i datorn hade slutat fundera så om vi hade fortsatt använda den så hade den börjat brinna, så nu får jag datorn nästa vecka så ni får klara er med lite mobilbloggning ibland och att det inte kommer bli så mycket uppdatering. Men jag lovar att visa er saker jag köper, berätta om saker jag gör och ja, ni kommer få se vad ajg gör på dagarna ändå. Jag är så snäll ibland ;)

Nu ska jag käka upp mina chips som jag köpte innan, värsta grymt! Det var i en förpackning och i den fanns det 2st pringlesburkar (orginal,lätt saltade) och en skiva med Prison Break, säsong 1 och två avsnitt, dock har jag redan sett dom men Prison Break rockar!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0