Please, put a smile on my face because I can't do it by my self..




Att veta att man inte kan lita på sina vänner längre är extremt jobbigt... Man vet att dom går bakom ryggen, man fattar inte varför man inte får vara med på olika saker när hela världen får det. Känner att jag knappt har några riktiga vänner kvar... Snart har alla stuckit mig med kniven i ryggen... Jag vill försvinna från denna skithåla, jag orkar inte med skitsnack mer, jag orkar inte med lögner & svek och jag orkar inte längre med folket här... Ta mig bara långt bort, så långt bort man kan komma ifrån detta stället!

Kommentarer
Postat av: johanna :)

nej inte vara ledsen.

jag vet man kan bli ledsen när ens vänner inte är sig själva längre och går bakom ryggen på en.

men man ska aldrig ge upp för då blir inte saken bättre :)

2010-06-20 @ 22:45:00
URL: http://tearsjustfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0