Ojojoj...

Nu har jag kommit hem ifrån skolan och sitter nu vid min & brorsans dator för han är nu ute och kör fiddy men nu hörde jag att han kom hem så vi får väl se hur han reagerar... JC i Kinna har gått i konkurs så de har utförsäljning, 50% på allting så jag åkte dit nu efter skolan och hittade 1 kjol och 1 "jacka", skitsnyggt! ;) Ska visa senare när jag tagit kort på det. Vi hade en rast på 3 timmar (10:45-13:45) och då gick jag till Team Sportia och hittade då en rosa bikinitopp som jag även kan visa sen!

Såg nu hur mycket gamla bilder som jag har på denna datorn som jag inte visste om fanns kvar. Som t.ex. jag hittade en mapp med gamla bilder på mig och mitt ex Mathias, jag hittade gamla bilder på mig, gamla mobilbilder, bilder på olika personer, bilder med olika dagar så som skolavslutningen, segling, tältning och massa mer.. Så jag har lite att kolla på kan jag säga ;) Men det är kul att hitta sånt  ♥


Bild från Nobellmiddagen i 9:an ♥
Maike, Lidbom, Virre, Anton, Jag, Roxana & Feli :)

Kommentarer
Postat av: karin

SV: okej! =/ på mig gör han!

Söt bild :D

2010-06-08 @ 16:52:26
URL: http://beliveinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0