Kolla vilken värme!

Detta är värmen klockan 9:50 ungefär på morgonen!!





Rätt gooo värme kan jag ju säga! Sen på dagen blev det ännu varmare så dagen spenderades upp på klippan vid sjön med Lidbom och vi käkade glass som vi åkte och köpte, solade, läste i Bild Extra och pratade om det mesta! ♥ Sen när klockan vr rnt 15 så åkte vi hem, fixade oss och gick sen ner till bussen för att åka in till Borås och kolla på SATC (Sex and the city) 2 och på vägen ner så tog jag med mig lite jordgubbar som var supergott! ♥



Filmen var grym och efteråt var det planerat att jag skulle åka hem till * men så blev det inte när jag pratade med mamma för hon, ja, vi behöver inte gå in på vad hon sa men det slutade med att jag var assur hela bussresan hem, sen när jag väl kom hem stod vi och bråkade i hallen och sen gick jag upp till mitt rum, låste dörren och lyssnade på pinks skiva hur högt om helst (ibland är det bra att ha en sterio) och mamma skickade sms för att försöka vara snäll men icke, hon skulle inte få vinna över mig för jag var så jävla sur och tillslut så ångra mamma de hon sa, hon skulle tänka på vissa saker som sagt tills nästa gång och hon bad om ursäkt och ja, jag vann!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0