Just live your life!

Har nyss kommit hem ifrån en tur med MC:n & pappa. Vi körde runt lite och sen köpte vi snus, trav och ett nytt fritidskort till mig (♥), har tjatat om ett nytt i 1 vecka men mamma har sagt, nej, du får ett efter att jag får lön den 25 men när jag hade duschat så sa mamma att jag kunde få ett, nice! ;)


Nu ska jag platta håret och klä på mig och sno lite chips ifrån pappa ;) Snart kommer även brorsans brud hit så då får vi se vad jag tycker om henne, har inte träffat henne än så det väntas att se! Lägger kanske upp en outfit bild sen, får se om det finns tid kvar till de! Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

SV; vad härligt! :D

Jodå det är bara bra med mig också :D

Lite trött bara, var på fest igår (A)

Puss <3

2010-06-20 @ 13:02:59
URL: http://beliveinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0