Jag mötte nyss Tiger Woods

Nyss hemkommen ifrån Lidbom. Har haft en rätt trevlig kväll tillsammans med Lidbom, Olivia & lidboms kompis Joey som var 24/25, han hade vart i Oslo och jobbat och var på väg hem och vet ni, när jag såg honom så var det riktigt likt Tiger Woods så ja, man kan ju säga att jag nästan mött honom ;) Vi kollade på "En vampyrs bekännelse" och den var la inte riktigt mig i smaken.. Men.. Helt OK! :)

Nu sitter jag och pratar med Simon, Jim och lite med Patrick på msn men ska nog gå och lägga mig om en stund!
Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman!

Hur är det med dig idag? :)

Kram!

2010-06-19 @ 11:21:53
URL: http://beliveinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0