I stugan med choklad!

Sitter just nu i köket och kollar ut över havet och äter någon konstig men väldigt god choklad! Kom fram vid halv elva och vid elva somnade jag i soffan och sov till 16.20, hur gött som helst! Åkte hemifrån 7.30 och i bilen kunde man verkligen kalla oss för familjen gnällröv, alla gnällde över någonting förutom jag. Plus att min bror hade gjort sönder, inte bara ett par utan båda mina hörlurar till mobilen. Var så jävla arg så bara slängde dom på honom. Det var det enda som gjorde mig arg i bilen. Jag kommer inte kunna lägga upp bilder eftersom jag skriver genom mobilblogg, alltså inte via sms utan jag går in på Internet på mobilen. Kom på att det är gratis för mig så jag kan uppdatera varje dag, bra va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0