Gårdagen var grym!



Gårdagen var faan bäst! Älskar den! Det är nog den bästa kvällen på sommarlovet hittills! Längtar tills midsommar på fredag, då jävlar! ;) Vi var hemma hos Jossan igår och hade lite kul och ja.. Vad kan man säga.. Olivia ohc Jossan gjorde oförväntade saker hahah! Men kvällen var verkligen super med stort S! Orkar inte ladda upp massa bilder nu, men jag laddar kanske upp senare eller imorgon eller så! Om ni vill se bilder så kan ni gå in på min facebook genom att klicka HÄR!

Senare åker jag hem till Filip och har kul och jag ska även hämta hem mitt barn som han snodde inatt! :O Hahah, jag drömde att jag var gravid med ***** och när jag väl skulle föda barnet så fanns det inget kvar i magen! Det enda som var där var luft och det tyckte jag + * och läkarna var väldigt konstigt eftersom att det hade legat där inne hela tiden, men när jag vaknade fick jag min förklaring, Filip hade snott de! :@

Kommentarer
Postat av: Roxana

JAG VILL OXÅ VAAR MED PÅ MIDSOMMARN !!! oj caps :(

2010-06-20 @ 21:53:44
URL: http://suuug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0