FYFAN VAD JAG MÅR ILLA!!

Men nu är det bättre! :D Skrev ett inlägg runt halv 2 och sen ladda jag in bilder på datorn, fastnade där och hittade mitt inlägg nu och när jag läste de så lät de inte bra, så skriver om lite! ;)

Igår var det midsommar och det var grymt! Mycket skratt, prat och liiiite tårar från min sida, men den smällen fick jag ta! Jag drack lite förmycket och det slutade med att jag spydde från en scen.. Som tur va var det ingen där hahah! Träffade nytt och roligt folk, lärde känna ***** bättre och hade en riktigt trevlig kväll! Det var bara mellan 21:15-21:45 som jag mådde dåligt, resten från 17:00 - 3:30 mådde jag kanon! :D
Om ungefär 10 min kommer mormor och hämtar upp mig och är så gullig och kör mig till Hemmakväll för att jag vill ha lite godis till min filmkväll jag ska ha med mig själv (eller vem vet? ;)) senare ikväll. The Ring & 2:an kommer på 5an idag! 1:an börjar kl. 22:00 och 2:an börjar 00:10 tror jag?

Ne, nu ska jag piffa till mig lite och sen när jag kommer hem ska jag nog börja med en ny desig, nyfikna? ;)


Bild från innan när jag fick veta att mamma hade köpt en hel kartong med jordgubbar till mig, hon är en ängel!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0