Frågor och svar!

Har du någon gång känt att du fått mindre kommentarer, att folk slutat kolla in på den osv? :)
SV: Ja det är klart. Asså vissa dagar får man mer läsare och kommentarer än andra. Man har ju alltid trogna läsare så oftast vet man, iaf jag att jag har X-läsare och att det antagligen inte kommer gå under den siffran och om de gör det så är det ingen stor skala.

Har dom helvita bikinis på lindex :O? 
SV: Ja, eller när jag var där senast så hade dom de :)

Nämn tre saker du inte kan leva utan ;)
SV: Min säng, vänner (ingen sak men men..) och musik!

Vilket klädesplagg gillar du mest?
SV: Jeansshorts!

Vilken är din favoritårstid?
SOMMAREN! ♥

Har du gjort din header själv?
SV: Japp! :)

Har du haft oskyddat sex nån gång?
SV: Japp

Vad fick du för betyg i alla ämnena?
SV: Menar du nu i gymnasiet? För nu fick jag VG i matte A, Desktop och Info & Layout. Sen fick jag G i Engelska A, Företagsekonomi A, Estetisk verksamhet och hum.. Kommer inte på den sista kursen hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0