En helt perfekt vecka! Kärlek till de!


Hej alla läsare, förlåt för dålig uppdatering, har inte kunnat blogga idag för att jag var en ren klant plus att jag inte har varit hemma. För det första så åkte jag till Filip igårkväll (undrar om jag skrev de.. hum.. shit the same) och kom hem runt 00, sen var jag uppe ett tag och ja, jag vaknade 12:45 idag haha! Sen satte jag mig och rensade i datorn och smart som jag är tar jag bort någonting som jag inte vet vad det är och då slutar vårat trådlösa att fungera, fattar nada och sen slår det mig, ATTANS, JAG TOG BORT DEN SAKEN!!! Så jag ringde mamma och sen stängde jag av datorn och gick ner till TV:n för den kunde jag inte göra sönder och så satt jag där tills 15:45, då plocka jag ur diskmaskinen och sen fixa mig och gick sen ner till stationen och mötte upp Richard för vi skulle prata igenom en sak som hade hänt som förstörde våran vänskap rätt rejält! Så efter 1h prat ungefär så fixade sig allt, sen hade vi olika tävlingar där man fick poäng, t.ex vem som kunde mest länder, städer i Sverige, färg på nästa bil och kändisar och sånt och så fick man olika poäng för olika rätt och vi hade även att man fick 5 poäng för att doppa sig i sjön, underkläder eller inte fick man välja själv, och jag vann ;) Fast han vägrade inse de så det blev lika. Så när vi sa hejdå så hade vi vart ute och gått i 3 timmar ungefär och då avgjordes tävlingen, slutade 17-17.

Sen var jag ute och stund med Lidbom också, vi såg då Richard och Elin men hälsa inte. Sen så när jag kom hem igen så fixade jag internet igen (jag är faan grym!) och jag har även fixat midsommar, den kommer bli kanonkul! :D Först kommer jag hem från stugan (kommer ha dålig uppdatering under några dagar, men ska mobilblogga, eller försöka iaf) och åker då till mormor och fikar en stund. Sen kommer Ellen (:D) hem till mig och så fixar vi oss, sen drar vi hem till Olivia och har massa skoj med tjejerna och sen drar vi till Kinna och festar natten lång och sen sover jag och & lidbom (troligtvis) hos *****! :D Det var lite kul för jag frågade om Lidbom kunde sova där med och han svar va "Jag har bara en säng och en katt ^^" med andra ord, julia ska sova på katten hahah!

Nu måste jag avsluta detta inlägget för det blev väldigt långt och jag måste packa och städa mitt rum.. Ska sola och tagga hela veckan, fyfan va gött! :D ♥  Denna dagen har varit bra och jag känner på mig att denna veckan kommer bli kanon, inget kommer få förstöra den!

Kommentarer
Postat av: anna

Taaack sötis! händer idag då :)

2010-06-22 @ 09:17:30
URL: http://ajonson.blogg.se/
Postat av: emma

Hej, allt bra? :)

2010-06-22 @ 15:34:39
URL: http://emmatretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0