*bröllopsmusik*

Just nu sitter väldigt många framför TV:n och kollar på det kungliga bröllopet! Mamma kollar lite granna med mormor är extrem. Hon har suttit vid TV:n sen det började och hon svarar inte i telefonen, morfar får göra maten och ställa fram det till henne framför TV:n. Hon tycker att detta är så himla kul att titta på hahah! Själv tycker jag inte att det är så himla märkvärdigt, visst det är kronprinsessan som ska gifta sig och bli lycklig och jag är glad för deras skull, det är jag men jag tycker inte det är så kul och intressant att jag väljer att sätta mig framför TV:n och glo på det.. Nejnej, det finns verkligen roligare saker att göra hahha ;)

Kommentarer
Postat av: fotograbben.se

Jag sitter framför teven och tittar!

2010-06-19 @ 15:29:11
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0