Bom bom bom bom, I want you in my room!

Mamma snodde TVn klockan 21 så jag var tvungen att spela in DH och sen kolla på det klockan 22 istället och det var ju verkligen hur bra som helst!!! Grät i slutet en massa, men de är inte första gången, gråter nästan till varje avsnitt hihih (A) Läääängtar som tusingen tills nästa säsong kommer ut på TV, måste kolla nu om det står något datum!
* 10 minuter senare*

FAAN!! Det står inte :'( Men det är iaf tillbaka i höst och då kommer jag sitta där i soffan med popcorn i en skål och vara fast i TV:n, så med andra ord.. Jag bokar TVn redan nu! ;)

Farväl säsong 6, jag ser redan fram emot 7an! ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sover gott :)

Vad tkr du om min nominering som klassens isprinsessa ? :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/june/tisdag-klassens-isprinsessa.html

2010-06-02 @ 01:38:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0