Jo, bloggen behöver en förändring!

Så är det bara! Har tagit en gammal header sålänge, så att ni får lite variation! Men tänkte att jag ska fixa en snygg bild imorgon, vet inte hur det ska gå till bara.. Men det löser sig, ellerhur? :) Vad ska jag ha för kläder på header bilden då? Något somrigt kan va bra, men mer då? Klänning? Kjol och linne? långt linne och shorts? Hur ska håret va? Ska jag ta bilden från sidan eller framifrån? Gaaaaaah! Jag kommer bli galen innan jag vet svaret! Får ta och kolla igenom mina garderober och se om jag hittar något passande! Något har jag ju alltid, kanske ska matcha mina naglar? Hum.. Kan ju utgå ifrån dom, fast de lär väl sluta att inget passar till dom för dom är väldigt rosa.. Åååh, jag kommer få måla om dom med.. Aja, de blir väl bra, hoppas jag! Solen måste vara framme med, den får inte svika mig, de måste vara bra väder! Annars får jag väl hum.. Ta en annan bild så länge, för den headerbilden jag har nu vill jag inte ha länge och den andra börjar bli uttjatad.. Nu blev de ett långt inläg.. Men men, så kan de va! :D

Här får ni en gammalbild, kan ni se mig? ;) Ledtråd. Randig! Vem av oss är de? ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

låter bra! :D

2010-07-14 @ 12:39:20
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0