Hemma från jobbet, bara 6 dagar kvar!

Nu har jag slutat jobbet för dagen, skönt som as för har varit hur trött som helst idag, så är det ibland! Jag trivs iaf på jobbet och de känns lite sådär att jag slutar om 6 arbetsdagar.. På ett vis ska det bli skönt och på ett annat inte...
Alla som bor där är å underbara och personalen är bra den med! :) Jaja, nog pratat om jobb!


Tänkte åka till affären och köpa lite glass och sen bara ha en slödag. Känner inte för att dra in till Borås ikväll och jag känner inte för att lämna huset heller så film, tv & glass får det blir! Sen hoppas jag att jag får tummen ur röva och börjar blogga mer, känner att jag är uuuusel på det nu för tiden.. Sorry för de, tack för att ni kikar in på dagarna ändå, för de ser jag att ni gör! ;) Sen när jag kommer tillbaka så blir de lite bilder och sånt! Låter bra va? ;)

Kommentarer
Postat av: Charlene

Ja det gör det :)

2010-07-29 @ 16:39:15
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: johanna :)

hej skulle va jätte snällt om du hjälpte mig att välsja header (har väldig dålig fantasi)

2010-07-30 @ 22:56:32
URL: http://joopannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0