God morgon! :) Fyfan vad jag fryser!!!! Vi...

God morgon! :) Fyfan vad jag fryser!!!! Vill till min säng och sen hade inte gjort något om du låg där också! ;) Om 30 min åker jag till jobbet och slutar klockan två. Något jag har märkte är att: Titta inte på klockan så mycket under dagen. Då går tiden sakta som as! Nej nu ska jag inte klaga mer, man ska vara positiv ;D Efter jobbet ska jag leka vuxen och handla mat och sen ska jag åka hem till mina kusiner fast jag tror bara att det är Stina som är där denna veckan.. Vi får se :) Blir kul oavsett :) Nu ska jag göra mig i ordning, ciao!


Kommentarer
Postat av: kittymon

oj vad tidigt du är uppe men skönt at sluta tidigt. Då har manju dan för sig!

2010-07-27 @ 14:52:51
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0