Gårdagen!

Först var jag på jobbet, och sen drog jag hem och duscha och sen tog jag moppen hem till Fillefjong! :D Vi gick först till donken och köpte glass! :) Jag tog McFlurry marängblablabla och han tog Mcflurry Daim (blä!). Sen ville han ha cola och jag en magnum (jag var glassugen hela kvällen! Sen drog vi till hum... Ett ställe, vet inte vad man ska kalla de hahah!
Filip som aldrig vill vara med på bild! ;)
Sen "hittade" jag en blomma som bara stod helt ensam så jag "plockade" upp den och tog med den till våran bänk! Den var fin och allt men det oranga i mitten som ni ser under, det var stenhårt och var jättevasst... Så vi hade lite krig med den och sen kom jag på den briljanta idéen att man kunde använda den som kam, mycket effektiv måste jag säga! ;)
Sen gick vi och köpte Riskakor med ostsmak, muuuums! Men under tiden som vi gick och handla så gömde vi Filips coca-cola i busken och där låg den kvar när vi kom tillbaka med! Sen satt vi där tills klockan blev 20:45, sen gick vi ner till donken och lånade deras toa, sen en promenad och sen satt vi i typ 1 timma utanför teatern i Kinna och pratade och jag försökte få upp en omogen kastanj, funkade väl inte så jättebra kanske... Efter ett tag började vi gå hem mot Filip igen och gissa vad???? :o Vi hitta en kudvagn som bara stod där och såg ledsen ut så vi tog hand om den med :P Först lagade Filip den och sen körde vi undan den. De kom även två moppekillar och så stanna den ena och ja, de lät ungefär såhär:

Moppekillarna kommer och den ena stannar

Filip: Kolla på bären! Ät

Jag: HAHAH, man kan la inte äta dom eller?

Filip: *Står tyst och tittar på mig*

Jag: Allvarligt? Går dom äta? :o

Filip: *Står fortfarande tyst och tittar på mig, sen på moppekillen*

Moppekillen: Ha ha ha *uppehåll* ha ha ha *uppehåll* ha ha ha
*Sen körde han iväg*

Seriöst? Vafan va hans problem, helt jävla wierd och vi vet vem de var, han går på våran skola, tror han går el :P Aja, han var nog inte riktigt som han skulle och hans kompis som satt bakom honom på moppen såg ut att ha astråkigt hahah! Sen var vi ute och prata en stund, sen gick vi hem till honom och så åkte jag hem igen! Kvällen var kanon och vi har alltid superkul ihop! :D Var flumm, glad och tänkte bara på bra saker hela kvällen, verkligen en välbehövd kväll! Tack Filip, du är bäst! :)

För er som är nyfikna, den kommer från Netto, det stod de iaf överallt på den. Typ!
För er som vill veta en till sak, det cepar med bilderna så vissa är i mitten, andra inte!

Kommentarer
Postat av: sandra

bara bra! :"3



iställe för att bara fråga sånna frågor kan du ju skriva lite om inlägget med! hhahah (börja tröttna som fan på de som bara skriver saker som inte har något med inlägget att göra! XD)



och jag ser cola på en bild... DDDD:

inte kul!! hahaha

..försöker sluta med sådant.. och de hjälper inte mitt socker sug! ahahahaha XD

2010-07-29 @ 22:37:46
URL: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0