Frågor och svar

Elin: Vad har du för typsnitt på dina inlägg?
SV: De teckensnittet heter Century Gothic :)

p i i i i n k p i e r c i n g ♥: när kommer din nya design? :D
SV: Jag har inte riktigt bestämt mig än om jag vill ha en ny eller inte.. Svårt att bestämma mig när jag själv trivs med den design jag har men ändå vill förnya mig.. Har du något förslag på vad du tycker att jag ska göra om i bloggen så tala gärna om de, alltid kul med åsikter! :)

Josefin - En av tvåHur gör man en design till blogg.se?
SV: Jag förstår inte riktigt meningen... Men kan ju förklara lite smått.. Om de inte är de du menar så kontakta mig gärna igen och förklara! :) Om du vill ha en design som du inte behöver göra något med kan du alltid trycka på design som står som kategori där du ska skriva inlägg och inställningar och sånt! :) Sen kan man göra om mallarna i stilmallen men då måste du veta vad alla koder är till för och veta hur du ska ändra och sånt. Om du inte är så bra på de så kan man alltid fråga någon bloggare om hjälp eller så kan man gå in på den här sidan, där kan du välja bland några klara designer som man kan använda gratis och ja, det står hur du får använda dom! Sen finns de ju sidor också¨som man kan bestämma designer ifrån men det kan kosta allt ifrån 50:- till 300:- så ja... Kanske är bättre med en egen eller gratis! Hoppas de var ett bra svar på din fråga!

mmautildah: Hur ser den perfekta mannen ut? :D
Sv: Oj.. Vilken svår fråga hahah! Hum.. Okej, nu går jag från drömprinskraven! ;) Han ska vara längre än mig, helst så mycket så jag kan gå i högklackat utan att vara längre än honom, det är ett megaplus! Sen ska han ha muskler och det ska vara något att krama om. Hatar killar som är smala som en pinne, bara skelet ju :S Sen så hårfärgen spelar ingen roll och inte ögonen heller. Men han måste ha fina och välskötta händer och fina ögon. Sen så ska han kunna vara social, man ska inte behöva dra ut orden ur honom. Han ska ha humor, kunna ta första steget, man ska kunna prata om allt med honom, han ska inte ljuga, han ska inte vara ute efter sex som ALLA andra som håller på med mig är ute efter och LJUGER om det till och med. Han ska älska mig för den jag är och jag ska inte behöva klä upp mig bara för att va med han, man ska kunna gå i myskläder och slarvigt hår! Han ska vilja träffas, och han ska även kunna hitta på saker med mig och mina vänner och tvärt om! Där har vi nog min drömkille! Det borde väl va samma sak som den perfekta mannen, right? ;)

Jezzi: vilken färg har din tandborste? :D
SV: Hahah, jag har två. En el och en vanlig. Den vanliga är svart/silver och min elis är Vit med lite lila på! ;)

Sandie: Vad gör du helst en regnig dag?
SV: Hum.. Ligger i min säng med datorn framför mig. Har massa täcken och kuddar runt mig och popcorn som står bredvid och kollar på massa mysiga filmer! Fast om jag är med en kompis så brukar jag bli ganska crazy när de regnar så springer alltid ut och dansar eller något, askul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0