Eftersom jag har tråkigt fyller jag i en lista!

Senaste

Låt du hörde: Magnus Weideskog - Lämna honom
Film du såg: American Pie - Beta House
Mat du åt: macka & Oboy
Kram: Melven
Puss: *****

Känslan: Lycklig
Resa: 2008, Spanien ♥
Glädje: Midsommar
Dröm: Att det ska bli vi!
Person du träffade: Melven
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Melven
Gången du var utomhus: För någon timma sen 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte: En glass, Twister


Allmänt

Ska bli skoj: T-kvällen (förhoppningsvis) eller när Jossan och dom kommer hit!
Ska inte bli skoj att: Hum.. Vet inte
Sparar till: en.. hm... till inget faktiskt hahah!
Pålägg som gäller: Idag var de salami
Önskar att jag var bättre på:
träffa rätt sort folk 
Dagens dryck: Oboy! ♥
Vad saknar du: Dig..
Tre band/artister: Magnus Weideskog, Lady GaGa & Pink
Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit och suttit här
Brukar du svära mycket: haha.. ja det händer rätt ofta hahah!
Hur tidigt stiger du upp: Runt 11-13
På helgerna: Är jag med folk!
Vad ska du göra ikväll: Inte planerat något än 
Hur många timmar sover du per natt: 8-12 ;D
Vem är snyggast i världen: WENTWORTH MILLER

Vad är det för veckodag:
Onsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren:
Mycket!
Favoritplagg i garderoben just nu: En leopardklänning!
Längd: 165
Vikt: 58
Byter gärna garderob med: Hm.. vet inte
Byxa eller kjol: Kjol
Senast utlästa bok: Kommer inte ihåg hahah!
Mitt rum kan beskrivas som: Stökig men mysigt! :)
Mig själv med tre ord (just nu): Förkyld, sur men glad!
Jag tränar: inget längre
Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0