♥ Dag 04 - Min första kärlek


Vi blev tillsammans den 8 november 2008. Den lyckligaste dagen i mitt liv (då, inte nu). Jag hoppade runt, log hela tiden och jag kunde knappt tro att det var sant. Jag, Alexandra Brunander har blivit tillsammans med Richard Johansson. Jag måste drömma. Läste smset om och om igen. Men nejdå jag drömde inte. Det var sanning.

Så var det första dagen. Men tänkte berätta lite hur det blev att vi blev tillsammans och ens träffades.
Min kompis Roxana var vän med honom först och hon tyckte att han var snygg och shit (vem har inte tyckt att han vart snygg?) och en dag kollade jag igenom hennes mobil, blev störtkär i honom direkt. Snodde hans mobilnummer från hennes mobil och började smsa lite med honom under sommaren. Vi skrev en massa och jag tyckte han var kanon. Roxana var inte lika glad att jag skrev så mycket med honom. Sen en dag hade jag och Lidbom (hon är med i många sammanhang i mitt liv! ♥) tråkigt så vi tog min moppe och åkte till honom för att överraska honom. Vi åkte till fotbollsplanen coh väntade på honom men han sa att han diskade och shit så vi åkte hem till honom för det började bli kallt.

När vi väl var där fick jag panik. Jag ville inte knacka på. Jag ville inte träffa honom. Men Julia drog dit mig ändå och plingade på. När han öppnade tappade jag hakan. Han var så sjukt mycket snyggare i verkligheten än på bild. Medans han gick och duscha så satte jag och Julia på en film och jag berättade hur jag kände för honom och sen dök han upp så vi slutade prata om det.

Under hela vistelsen så satt han bredvid mig i soffan, vi hade kuddkrig och massa andra krig och det var så himla kul (även Julia tyckte det var kul) och vi bestämde oss för att ses igen. Vi träffades flera gånger om ensamma och vi pussades och lite så. Sen den 8 orkade jag itne längre. Jag skickade ett sms i skolan och frågade om vi var tillsammans eller inte eftersom för mig kändes det som det. Och fick svaret att vi var tillsammans.

Allt var perfekt och vi var med varandra på helgerna och någon gång på veckodagarna. Han festade mest på helgerna så han kom till mig efteråt. Kommer ihåg en dag, den 23 november halv tre på natten kom han hem till mig från en fest, med bara en sko, trodde jag skulle dö av skratt hahah! Någon hade tagit hans sko så han åkte bara där ifrån utan att leta lite, knäpplo! ;)

Dagen innan julafton var jag och julhandlade. Köpte ett armband och en rosa liten hund till honom. Den rosa hunden var skämt eftersom när jag frågade vad han önskade sig så sa han en rosa hund hahha. När jag sen kommer hem och fixar och donar så ringer han och talar om att det är slut. Mitt hjärta går i tusen bitar jag lägger på coh börjar storböla. Jag kommer inte ihåg mycket av den julen förutom gråt, sorg och ångest. Jag tänkte hela tiden : Tänk om jag gjort så, då kanske han hade haft kvar mig och en massa sånna tankar.

Det tog 14 månader för mig att komma över honom totalt och under de 14 månaderna så har jag trott att han haft känslor för mig flera gånger om eftersom han har betett sig så men varje gång har han svikit mig. Vi har strulade många gånger under den tiden och det är det inte många som vet av mina kompisar, men nu vet ni och jag kan inte säga att jag ångrar det förhållandet, för det gör jag verkligen inte, men jag kan säga att jag lärde mig mycket från honom.


Kommentarer
Postat av: E M A . W O R L D - foto&design

SV: Taaack :) allt bra?

2010-12-04 @ 12:28:38
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Sara

Nu är svaren från frågestunden uppe på bloggen, kika

gärna in och kolla vad jag svara på just din fråga! ;)

2010-12-04 @ 14:45:09
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/
Postat av: Elionore

hej, fin blogg.

allt bra? :)

2010-12-04 @ 16:34:29
URL: http://tynellelionore.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, var inte hemma igår så kunde inte svara men nu är jag hemma igen x) Hur är det med dig annars? =) hoppas du får en toppen lördag kväll!

2010-12-04 @ 21:45:00
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: elin

sv;förlåt för sent svar!

i helgen har jag kollat på bio och vart med några kompisar ;)!

vad ska/gjort i helgen?;D

2010-12-05 @ 00:21:56
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: sarah

sweet :) fin banner!

2010-12-05 @ 01:05:55
URL: http://sarahps.se
Postat av: anonym

hej! vad roligt att du skrev om din första kärlek. kan du inte skrvia så om alla du har vart tsm med? skulle va lite kul att veta. :D för övrigt så äääälskar jag din blogg!

2010-12-05 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0